שובר שיאים: "ספקטר" גרף 80 מיליון דולרים בשבוע הפתיחה

קולנוע
הסרט ה-24 בסדרת ג'יימס בונד, "ספקטר", יצא להקרנת בכורה בבריטניה בסוף שבוע האחרון ועד כה גרף 80,400,000 מיליון דולרים, שהופכים אותו לסרט עם הפתיחה הטובה ביותר בתולדות הממלכה המאוחדת.

שובר שיאים: "ספקטר" גרף 80 מיליון דולרים בשבוע הפתיחה
שובר שיאים: "ספקטר" גרף 80 מיליון דולרים בשבוע הפתיחה

סרט האקשן על ג'יימס בונד, "ספקטר", אסף בשמונת הימים הראשונים להקרנתו מאז ה-26 באוקטובר 2015, 63,800,000 מיליון דולרים ובכך הוא עקף את הסרט הבריטי הקודם שהציג תוצאות משכנעות, "הארי פוטר והאסיר מאזקבאן" מ-2004. סרטו של סם מנדס, הוקרן בבריטניה והתפרס על 2,500 מסכי קולנוע ב-647 בתי קולנוע וכבר הוכתר בתור הסרט הבריטי עם ההכנסות הטובות ביותר לשבוע הפתיחה מעולם.

"ספקטר" | קטע מתוך הסרט



הסרט יצא עד כה בחמישה מדינות באירופה ואסף, כאמור, סכום של 80,400,000 מיליון דולרים. הסרט הוקרן בדנמרק וגרף בסוף השבוע סכום של 4,200,000 מיליון דולר שהפכו אותו לסרט המכניס ביותר בדנמרק. הסרט שבר שיאים גם בפינלנד, נורבגיה, בהולנד ובשבדיה ואסף שם סכומים הנעים בין שלושה לארבעה מיליון דולרים.

בנוסף, ספקטר הוא הסרט הראשון בהיסטוריה שהצליח להרוויח 100 אלף דולר בממוצע מהקרנתו בבתי הקולנוע של IMAX, בכל אחד מ-47 בתי הקולנוע של איימקס הסרט הרוויח 105 אלף דולרים בממוצע.

"ספקטר" - טריילר רשמי מתורגם



תוצאות דומות לזה צפוי הסרט להרוויח עם יציאתו לאקרנים בשאר העולם, בארצות הברית ובישראל תתאפשר רכישה מוקדמת החל מהיום (4.11) בחצות. על פי ניתוחי מומחים, הסרט, שתקציבו עמד על 250 מיליון דולר, צפוי לעקוף את רווחי הסרט הקודם "סקייפול", שבסוף השבוע הראשון להקרנתו בנובמבר 2012, הרוויח 88,400,000 מיליון דולרים. זאת מבלי לשכוח שהסרט ההוא הפך לסרט המכניס ביותר בתולדות סרטי ג'יימס בונד שגרף מיליארד דולר ואף שיר הנושא שלו זכה באוסקר.

עלילת ספקטר מגוללת את קורותיו של מסר מוצפן ממקורות עוינים המגיע לידיו של ג'יימס בונד ומאלצו לנווט אל ראשי ארגון מרושע המכונה "ספקטר", בעוד ראשי שירותי הביון הבריטיים, M, מוצא עצמו במאבק פוליטי המאיים על הישרדות ה-MI6, בונד פועל לחשוף את האמת המוסתרת המאיימת להרוס את כל מה שהוא לחם למענו והוא מגלה כי עליו להתמודד מול אויב ותיק מעברו.

"ספקטר" הוא מותחן-פעולה ה-24 בסדרת סרטי ג'יימס בונד. בבימויו של סם מנדס ובכיכובם של דניאל קרייג (ששב לגלם בפעם הרביעית את דמותו של ג'יימס בונד), כריסטוף וולץ, רייף פיינס, נעמי האריס מוניקה בלוצ'י, לאה סדו, דייב בטיסטה, בן וישו ואנדרו סקוט.
סיכום המבקר
10/
5.5
תגובות
כתוב תגובה ותהיה הראשון להגיב על שובר שיאים: "ספקטר" גרף 80 מיליון דולרים בשבוע הפתיחה
סרטים בקולנוע