מנסון הולך בעקבותיה של פריס ג'קסון?

רכילות
זמר המטאל הגותי, הידוע כאחד שאוהב לעשות פרובוקציות בזמן הופעותיו, החליט לחתוך את זרועו עם סכין קצבים בעקבות הדווח על פריס ג'קסון שלאחרונה ניסתה לשים קץ לחייה.

מנסון הולך בעקבותיה של פריס ג'קסון?
מנסון הולך בעקבותיה של פריס ג'קסון?

פריס ג'קסון, שניסתה לשים קץ לחייה בעקבות הדיכאון השרר לאחר מותו של אביה המנוח, מייקל ג'קסון, זכתה להמון תשומת לב ביממה האחרונה ממעריצים וסלבריטאים רבים, ביניהם היה מרילין מנסון אשר הופיע בליל חמישי האחרון בגיבסון אמפיתיאטרון שבלוס אנג'לס. זמר המטאל השערורייתי המכור לפרובוקציות, הקדיש לפריס את אחד משיריו ואף פצע את עצמו עם סכין מטבח כה גדולה או זה מה שחשבו המעריצים בתחילה.

על-פי "ההוליווד ריפורטר", בזמן הופעתו של מרילין מנסון, הוא הקדיש את שירו "Disposable Teens" לבתו של מייקל ג'קסון ואמר בפשטות: "השיר הזה מוקדש לפריס ג'קסון". הקדשה זו נבעה בעקבות הרצון לשמח את ג'קסון שלא יכלה להגיע להופעה כיוון שסבתה, קתרין, לא אישרה לה להגיע להופעה עוד לפני ניסיון ההתאבדות.

לאחר שסיים לשיר את השיר "Disposable Teens" שהקדיש לג'קסון, מנסון זעזע את קהל מעריציו כאשר לקח סכין קצבים והחל "לחתוך" את וורידיו, מה שהתברר כפיברוק, אך עם זאת, עדיין לא התקבל בפני המעריצים המבוהלים.



אגב, לפני הופעתו ביום חמישי, מנסון סיפר לכתב אתר הרכילות TMZ כי ג'קסון מוזמנת להגיע להופעותיו בכל זמן שתרצה: "אני מקווה שאת מרגישה יותר טוב", אמר מנסון בהצהרה המופנית לג'קסון. "את תופיעי ברשימת האורחים שלי בכל זמן שתירצי".
סיכום המבקר
10/
5.5

מתוייגים בכתבה זו

תגובות
כתוב תגובה ותהיה הראשון להגיב על מנסון הולך בעקבותיה של פריס ג'קסון?
סרטים בקולנוע