"הקרודים" בהרפתקה חדשה?

קולנוע
בהתחשב בעובדה ש"הקרודים" זכו להצלחה כה רבה, לא מפתיע שאולפני דרימוורקס נתנו אור ירוק להפקת סרט ההמשך "הקרודים 2" הצפוי להגיע בשנה הבאה.

"הקרודים" בהרפתקה חדשה?
"הקרודים" בהרפתקה חדשה?

"דרימוורקס אנימציה" הודיעו לאחרונה כי סרט ההמשך "הקרודים 2" ייצא לפועל עקב ההצלחה הביקורתית ובעיקר בקופות. עוד דווח כי צמד הבמאים כריס סאנדרס וקירק דה מיקו אשר היו אחראים על הפקתו, נשכרו להפיק גם את סרט ההמשך וממש בימים אלו דרימוורקס במגעים עם מדובבי הסרט; ניקולס קייג, ריאן ריינולדס, אמסון סטון וקתרין קינר אשר עשו עבודת נפלאה בהתחשב בעובדה שהם רק תיפקדו כמדובבים.

"הקרודים" הם מעין משפחת פלינסטונס מודרנית אשר מונהגת על-ידי אב המשפחה גרוג (ניקולס קייג) המגן על משפחתו עקב הפרנויה שלה הוא סוגד. בשבילו להכיר דבר חדש הוא אסון עולמי. אך בתוך המשפחה הפרימיטיבית הזו, בתו הגדולה של גרוג, איפ היא מרדנית לא קטנה, אם כי לאחר ההיכרות עם גאי - נער מערות מפותח. מאותו הרגע חייה וחיי משפחתה משתנים ובעיקר לאחר שרעידת אדמה הורסת את ביתם. המשפחה הלא מפותחת פוצחת במסע אחר מציאת בית חדש, אך במקום זאת הם נגלים לעולם מופלא ומלא אתגר שבהמשכו הקרודים יבינו כי העולם שממנו הסתתרו הוא צבעוני ומסוגנן וכי אין צורך לחשוש ממנו. הסרט מזכיר במקצת את סרטי "עידן הקרח" רק ששם מדובר בעידן הקרח ופה בתקופה הפרהיסטורית.

"הקרודים" הפתיעו לטובה עם עלילה מרתקת, דמויות שקל להתחבר אליהן ולאהוב אותן. ההרפתקה מובילה אותנו בנבכי סקרנותם שקל להבין, בייחוד למי שיש הורים מקובעים, אך בסופו של דבר ולמרות הסוף הצפוי, תחושת הציפיה ממש לא נהרסה. הסרט כאמור זכה לשלל ביקורות חיוביות בקרב צופים צעירים וכאלה המבוגרים. "הקרודים" גרפו עד כה כ-147מיליוני דולרים ומעבר לים גרפו כ-242 מיליוני דולרים נוספים.

לאלה שלא הזדמן להם לראות את הסרט בבתי הקולנוע, מוזמנים לעשות זאת בימים אלו כאשר "הקרודים" מוקרנים בגרסת התלת מימד ובגרסה החדשה ארבעה מימדים שבה ניתן לצפות בבתי הקולנוע של יס פלאנט.
סיכום המבקר
10/
5.5

מתוייגים בכתבה זו

תגובות
כתוב תגובה ותהיה הראשון להגיב על "הקרודים" בהרפתקה חדשה?
סרטים בקולנוע