נחשפה תמונה ראשונה מסרטו של פיטר סגל

קולנוע
פורסמה תמונה מסרטו החדש של פיטר סגל "הקרב האחרון" שבו מופיעים שחקני הקולנוע סילבסטר סטאלון ורוברט דה נירו כשני מתאגרפים.

נחשפה תמונה ראשונה מסרטו של פיטר סגל
נחשפה תמונה ראשונה מסרטו של פיטר סגל

התמונה נחשפה לראשונה בחשבון הטוויטר של הכדורסלן האמריקאי רובין לופז שכתב "הצטלמתי עם סטאלון ודה נירו, זה לא סיפור גדול, אבל זה עצוב שהם נראים יותר טוב ממני".



סטאלון ודה נירו שמופיעים בתמונה, כיכבו בעבר כמתאגרפים כדוגמת ששת סרטי "רוקי" שבהם כיכב סטאלון, ו דה נירו אשר זכור היטב מסרט הדרמה "השור הזועם" שבו גילם את דמותו של המתאגרף ג'ייק לה מוטה שהיה אלוף העולם באגרוף. אגב, אותו תפקיד זיכה אותו בפרס האוסקר לשחקן הטוב ביותר.

"הקרב האחרון" הוא סרט קומדיה חדש המגולל את סיפורם של שני מתאגרפים (בכיכובם של סילבסטר סטאלון ורוברט דה נירו) ויריבים וותיקים אשר חוזרים לזירת האגרוף לאחר 50 שנה מאז הקרב האחרון שבו השתתפו.

הסרט יבויים ע"י פיטר סגל מתסריטם של דאג אלין וטים קלהר. הסרט יופק ויופץ ע"י אולפני האחים וורנר אשר רכשו את זכויות הסרט שאגב צפויי לצאת לבתי הקולנוע בנובמבר 2014. לצידם של סילבסטר סטאלון ורוברט דה נירו יככבו ג'ון ברנטל ("המתים המהלכים"), אלן ארקין, קווין הארט, קים בייסינגר וגריפ פורסט.
סיכום המבקר
10/
5.5
תגובות
כתוב תגובה ותהיה הראשון להגיב על נחשפה תמונה ראשונה מסרטו של פיטר סגל
סרטים בקולנוע