"אפקט הפרפר" חוזר למסכים

קולנוע
הסרט "אפקט הפרפר" אשר הראה את הצד הדרמטי של אשטון קוצ'ר, על פי הדיווחים יגיע לאקרנים בגרסתו החדשה, אך האם קוצ'ר יחזור לתפקיד הראשי?

"אפקט הפרפר" חוזר למסכים
"אפקט הפרפר" חוזר למסכים

כמעט עבר כעשור מאז הופעתו של אשטון קוצ'ר בסרטם של אריק ברס וג'ונתן מקי גרובר "אפקט הפרפר" בו כיכב כאוון טרבורן, סטודנט מעורער בנפשו אשר מגלה כי לאחר שהוא קורא ביומנו, הוא מגלה כי ביכולתו לחזור אחורה בזמן אל רגעי אובדן הזיכרון של ילדותו ולתקן את המעוות. עם זאת, ההשלכות מובילות את טרבורן ליקומים חילופיים שבו הוא כלוא וחיי כנכה. מי שצפה בסרט זוכר היטב במה מדובר, ובקרוב הוא גם יוכל לצפות בחידוש לסרט שצילומיו צפויים להתרחש בשנה הבאה.

למרות ש"אפקט הפרפר" קיבל ביקורות מעורבות עם נטייה ליותר שליליות ממבקרי הקולנוע השונים, מאז הקרנת הבכורה של הסרט נאספו 100 מיליון דולרים ברחבי העולם, רווחים מרשימים למדי בעוד שתקציב הסרט נעמד בכ-13 מיליון דולרים. לאור ההצלחה הכלכלית הופקו שתי סרטי ההמשך ללא אשטון קוצ'ר, שיצאו ישר ל-DVD.

רגע לפני שהסיוט מתחיל



אריק ברס אשר כתב את התסריט והיה שותף לבימוי הסרט עם הבמאי ג'ונתן מקי גרובר, יהיה אחראי על כתיבת התסריט לגרסה המחודשת של "אפקט הפרפר". כמו כן, על-פי דיווחי "וראייטי", ארבעת המפיקים; אנתוני רהולן, כריס בנדר, ג'יי סי ספינק ואיי ג'יי דיקס יפיקו את הסרט כמו שעשו בראשון. נכון לרגע זה האולפנים עדיין לא מצאו את הבמאי המתאים לבימוי החידוש, אך הוא יופק וימומן על-ידי שתי חברות ההפקה Benderspink ו-FilmEngine אשר נמצאים בלוס אנג'לס. לגבי חזרתו של אשטון קוצ'ר לתפקיד הראשי לא נאמר דבר, אך זה בהחלט יכול להביא להצלחה גדולה אף יותר מהסרט המקורי ובמיוחד לאחר הפקת הלקחים של האולפנים.

אם התגעגתם לאשטו קוצ'ר, בקרוב תוכלו לראותו מככב בסרטו של ג'ושוע מייקל סטרן "ג'ובס" אשר בו הוא נכנס לנעליו הכה גדולות של מייסד חברת אפל סטיב ג'ובס המנוח. הסרט יעלה לאקרנים בבתי הקולנוע שבארה"ב ב-16 באוגוסט. בעוד שאצלנו מועד ההפצה נקבע ל-29 באוגוסט. והנה הטריילר;

סיכום המבקר
10/
5.5
תגובות
כתוב תגובה ותהיה הראשון להגיב על "אפקט הפרפר" חוזר למסכים
סרטים בקולנוע