כריס פראט עתיר שרירים

רכילות
כריס פראט אשר נועד לככב בסרטם של מארוול "שומרי הגלקסיה", שיתף את עוקביו לטוויטר בתמונה דיי מפתיע אשר בה הוא מוצג עם גוף שרירי להפליא.

כריס פראט עתיר שרירים
כריס פראט עתיר שרירים

השחקן והקומיקאי כריס פראט המוכר כאנדי דווייר מהסדרה הקומית "מחלקת גנים ונוף" שאגב צפויה לעלות למסכים בחודש ספטמבר הקרוב עם העונה השישית והחדשה, בסופ"ש האחרון העלה לחשבון הטוויטר שלו תמונה בה הוא משוויץ בגופו החדש ועתיר השרירים. האימון הנוקשה כאמור מגיע בעקבות ליהוקו של פראט לסרטם של מארוול "שומרי הגלקסיה" בו הוא יגלם את דמותו של סטאר-לורד, טייס בין גלקטי אשר הצטרף לצוות גיבורי-העל של "שומרי הגלקסיה" במטרה להגן על היקום מפני הנבלים.

זה דיי מוזר לראות את כריס פראט ללא גופו דיי שמנמן שבדרך כלל זה הדבר המאפיין את השחקן אשר כיכב בסרטי הקומדיה "עד החתונה זה יעבור" ו-"סרט 43". כמו כן, תחת התמונה שהעלה לחשבון הטוויטר שלו, פראט התבדח כשכתב: "שישה חודשים ללא בירה", והוסיף, "לא רציתי לעשות את זה, אבל אחי הכריח אותי לעלות את התמונה".

כריס פראט עושה שרירים



אפשר לומר שזאת לא הפעם הראשונה בה כריס פראט מפתח את גופו לטובת תפקיד נחשק כזה או אחר, הוא עשה זאת גם ב-2012 לטובת תפקידו המרתק כחייל קומנדו ימי בסרטה של זוכת האוסקר קתרין ביגלו ("מטען הכאב"), שגם שם התוצאות לא היו רעות בכלל. בנוסף, מעריציו של פראט היו מאוד מופתעים לנוכח השינוי החדש שאף חלקם כתבו לו: "הנה סטאר-לורד", "עבודה טובה", "סוף סוף". וגם יש את הצד של המעריצות אשר כתבו: "אני מאוהבת", "תינשא לי", "תמסור לאחיך את תודתי".

אגב, בקרוב כריס פראט יככב על מסכי הקולנוע בארץ בסרטו של קן סקוט "השליח" המבוסס על הגרסה הצרפתית של סרטו הקודם "סטארבק: תורם סדרתי" שכבר כבש את הצרפתים עם חוש ההומור של השחקן פטריק הורא. בסרט כאמור פראט מככב כחברו הטוב של דויד (וינס ווהן, "לדפוק התמחות") אשר מחלק לו עצות לגבי 533 ילדיו שמעולם לא הכיר.

סיכום המבקר
10/
5.5
תגובות
כתוב תגובה ותהיה הראשון להגיב על כריס פראט עתיר שרירים
סרטים בקולנוע